Lantliv * Trädgård * Inredning * Antikt * Loppis

torsdag 31 juli 2014

Vilken sommar!

 
 
VARMT
kan man lugnt säga
om juli månad!
 
Har varit på besök på sköna Österlen.
 
 

 

 

 

 
 
BLÅTT HAV!
 
 
 
 
Gjort en tidsresa på
Glimmingehus!
Intressant!
 
 
 



 
 
Gjorde ett besök i apotekarens trädgård
i Simrishamn.
(Kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig.)
 
 
 

 
 
 
Har själv precis varit iväg på loppis-runda.
Alltid roligt och inspirerande!
 
 
På lördag har jag öppet:
den 2 augusti
mellan 10-13.
 
 
VÄLKOMMEN!!!!!!
Lena.
 
(Har haft "spontan-öppet" några gånger i sommar.
Är flaggan ute är du välkommen in!)
 


2 kommentarer:

  1. Tack, snälla! Din förtjänst att det blev av. Tog lite tid innan jag blev färdig att fixa det bara. Kände dessutom att jag ville ta ett av mina egna foton. Hälsa! Kramar, Lena.

    SvaraRadera