Lantliv * Trädgård * Inredning * Antikt * Loppis

fredag 8 augusti 2014

Bland björnbär och getingar.....

 
 
Kära nån
vad tiden går fort.
Semestern är slut
och hösten i antågande!?
 
 
 
Hm....
och inte hann jag allt det där
 jag hade velat hinna.
 
 Jag kan inte skylla på,
att jag inte gjort allt jag skulle,
 för att det regnade.
 Nej, det måste vara, för att det var för varmt.....
Hm.....
 
 
Plocka björnbär då?
Det har jag gjort, så gott jag kunde,
 där jag lätt kunde  dem.....
AJAJ!!!!
 
 
 
 
Någon hade redan hunnit före mig
och tagit de allra största......
men där var så att det räckte till mig också.
 
 
 
 
Det vill säga
 till mig och getingarna!!!!!!
 
 
 
Sen tyckte Trazan
att vi skulle gå hem.


 
Så då gjorde vi det.
 
 
 
Loppisen har jag öppen imorgon:
lördagen den 9 augusti mellan 13-15.
 


 
 
 

 
VÄLKOMMEN!
 
Lena.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar